"Kommer strax, jag ska bara ställa mig i frysen lite"

Jag känner för att svära. Vulgärt, högt och argsint. Som ni förmodligen redan lagt märke till svär jag så gott som aldrig men NU, nu känner jag lust att packa ner alla känslor (som mest är positiva faktiskt) för allt som kommer hända den närmsta månaden och bara släppa ut det i form av svordomar. Fråga mig inte varför. Jag vet inte varför.

Igår tog jag årets första dopp och gjorde en repris imorse för att sedan ligga på stenarna och sola tills det var dags att dra på sig skjorta och kjol för att cykla till mitt jobb som inte har hört talas om luftkonditionering. Att säga att det var varmt i köket är en underdrift. Det var hett. Mellan varven stod jag och knaprade isbitar och vi servitriser turades om att ställa oss i frysen. En helt vanlig arbetsdag alltså. Min chef sa i alla fall att jag var "fucking amazing", alltid något.

To do list:
Åka till Costa Brava
Gå på bal
Festa under studentveckan
Gå på lärarmiddag
Ta STUDENTEN
Åka till Hulstfred (?)
Fylla 19

Jag har ingenting att klaga på för tillfället.

Kommentarer
Postat av: lisa

Word. Lite svordomar är aldrig fel.

2008-05-14 @ 18:17:31
URL: http://cottonstyle.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0