Ärkeresan till Spanien

Lloret de Mar mina damer och herrar. För att fira att vi om en och en halv vecka är fria själar har vi åkt till Spanien för att upptäcka dess fantastiska kultur, gå på mängder av museum och meditera över vår framtid. Jag kan lova er att vi kommit fram till mycket kloka ting i botten på våra en liters drinkar som serverades i hinkar. Om det var några tavlor eller ej på discoteken lade jag inte märke till av olika anledningar men att stå och dansa med slutna ögon och bara låta musiken ta hand om en slår vilken Leonardo da Vinci tavla som helst. När det gäller framtiden har jag inte kommit fram till mer än att jag har pluggat så pass mycket jag är gjord för att plugga nu och är mer än redo för att bryta min vardag och inte öppna en bok till som inte är en roman på väldigt länge. Att vi hade extremt roligt i Lloret de Mar och att man nu gillar alla ännu mer än vad man gjorde innan förvärrar väl en del eftersom en del farväl snart kommer äga rum med eller mot vår vilja. Nu ska jag sluta vara sentimental och göra lite nytta. Adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0