Kalsonger och våfflor

SER NI ATT DET ÄR VÅR ELLER? Förstår ni hur underbart det är? Nu förstår man att man lever! Efter skolan idag satt jag och Filip på deras altan och åt våfflor som vi gräddade direk på bordet ute i solen! Är det inte fint så säg.

Under dagen idag har jag fått mig ett gott skratt varje gång jag "pudrat näsan" eller "gått på muggen". Varför? Jo för att jag inte möttes av synen av ett par trosor utan av ett par kalsonger. Just precis, kalsonger. Ägaren av dessa är ingen mindre än Filip och dessa fick jag låna av honom eftersom hans utbud på trosor inte är speciellt stort.

Jag finner situationen väldigt festlig. Och blir lika förvånad varje gång jag möts av denna märkliga syn i mina egna byxor. Ni kan se det framför er va? Jag på toa. Flinandes över ett par kalsonger.

Hur illa är det när man börjar låna varandras underkläder?
Eller är det inte illa alls?
Eller? (Bäst vi tar upp frågan med Susanna)

Kommentarer
Postat av: Robin

Det är väl inte illa, jag tycker det är fint när man har gått så långt att man kan låna någons kalsonger. Om Filip börjar låna dina trosor ringer jag dock upp After Dark!

2008-04-25 @ 20:49:17
URL: http://wowbagger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0